İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Çeşme Düğün Fotoğrafları,Dış Mekan Çekimi

Berlin - Graffiti Sokağı 2



Güzel Beyoğlu'mun arka sokaklarına benzettiğim Berlin'de Otto Weidt'nin anısına yapılan müzenin olduğu ara sokakta, nam-ı diğer Graffiti sokağındaki turumuza birbirinden renkli çizimlerle devam ediyoruz.



Sokağın bir kenarında oturmuş sanatsal çizimler yapan, aynı zamanda el emeği göz nuru resimlerini satmak için minik bir de tazgah açan,  mekanın entellektüel ablasını mesleğini icra ederken yakalama fırsatına eriştim..
Portre fotoğrafı çekmeyi çok seven ben, bir de çocuklarla karşılasınca daha da bir mutlu oluveriyorum.
Pek bir sevimliydi kendileri, minik bir sohbetten sonra kendi gibi sevimli pozlar verdi objektektifime...


Neredeyse sokağa giren herkesin elinde bir fotoğraf makinası... Soft Box ları tripodları ile profösyonel fotoğrafçılar, amatör fotoğrafçılar ,bi tarafta bas çek makinası ile güzel kareler yakalamaya çalışanlar...Burası "sokak fotoğrafı" çekmeyi sevenler  için kesinlikle önemli bir durak noktası.Öyleki fotoğrafçılar için düzenlenmiş bir workshop varmış havası buluyorsunuz burada...


  • Farklı fotoğrafçıların fotoğraflarını çekmek nedense ayrı bir hoşuma gitmiştir hep.Yalnız o gün öğrendimki yalnız değilmişim!Fotoğraf çekerken başka birinin objektifinin bana doğrultuğunu bilmek çok tuhaf bir duyguymuş. O gün bende farklı bir fotoğraf severin objektifine konu oldum.Bu anı beni çekeni bende çekerim diyerek değerlendirdim ve kendilerini hemen yakaladım..Sonucunda da geriye bu güzel anı kaldı.


Berlin' e ait ziyaretçi notları, nerede kalmalı, hangi semti mutlaka görmeli, ünlü yemekleri ve içeceklerine ait bir çok bilgiyi ve  daha fazla detayı buradan bulabilirsiniz.

    3 yorum:

    1. GÜZEL FOTOĞRAFLAR ELİNE SAĞLIK

      YanıtlaSil
    2. Çok hoş kareler yakalamişsın tatlım!

      YanıtlaSil
    3. Cok tesekkurler,daha guzel fotograflar yakinda insallah :)

      YanıtlaSil

    İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Dış Mekan Fotoğraf Çekimi,Wedding Photographer