İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Çeşme Düğün Fotoğrafları,Dış Mekan Çekimi

Feuersee Turumuz


Her ne kadar hava kapalı olsada mutluluğumu hiç bir şey bozamaz"Yeni aldığım objektifi denicem işte bugün" deyip, evimize çok yakın olan Feuersee'ye gitmeye karar veriyoruz.Yol boyunca yeni cicimle oynarken çocuk gibi oluyorum, çekmediğim ne taş kalıyor ne toprak...






Bokehinden pek bir memnun kalıyorum sevgili  objektifimin; derken bir de bakıyorum karşıma böylesine güzel bir surat çıkıyor.

"Hayırdır" diyorum, "Orkestra şefi oldum ." diyor kendileri.O zaman ben sizi pek meşgul etmeyeyim deyip, minik veda busesi gönderiyorum uzaktanda olsa.




  • Kilisenin önünde çektiğim yanyana oturan fakat tamamen farklı hayallere dalan bu çiftin üzerine;bir tutam peritozu serpiştirmek istiyorum;10 dakika sonra;çektiğim bu fotoğrafla.

  •                        

  •        

3 yorum:

  1. hayırlı olsun canım :)fotoğraflar yine harika..

    YanıtlaSil
  2. seninde fotoğrafın vardı bolonun elideyken ne kadar mutluydun sanki elinden alınıcakmış gibi tutuyordun sıkı sıkı
    lütfen oraya koyarmısın onu da görmek isterim peri tozum beni çok duygulandırdın

    YanıtlaSil
  3. yogun ikili hayata faklı açıdan bakışı nede güzel takılmış objektifine

    YanıtlaSil

İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Dış Mekan Fotoğraf Çekimi,Wedding Photographer