İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Çeşme Düğün Fotoğrafları,Dış Mekan Çekimi

Düğün Fotoğrafları


nişan elbiseleri

Düğün Fotoğraflarında, esinlenmekten haz aldığım iki ayrı hikaye fotoğrafçısının çalışmalarını paylaşacağım bugün, Brooke Boiling ve La Dolce Vita 'dan .



çeşme alaçatı foça türkiye'nin heryerinde

tesettür fotoğrafçısı

Ayrıca organizasyonun dekorasyonlarında kullanılan renk tonları ve objeler, önümüzdeki senelerin düğünlerinde de sıkça kullanılacak, moda tarzlar arasında.
gelinlik modelleri






çeşme düğün fotoğrafçıları

Tarlada  yada ağaçlarla kaplı ormanda düğün dış mekan fotoğraflarının çekilmesi çiftlere ilk başta tuhaf gelsede, daha önce bu tarzda doğallığın ve doğanın ön plana çıkarıldığı düğün fotoğralarını gördüklerinde bu fikri hemen kabul ediyorlar. O nedenlee eğer İstanbul' da düğün fotoğrafı çekiyorsam mümkün olduğu kadar şehir dışına çıkmayı tercih ediyoruz ki doğanın içinde kaybolup sadece fotoğraflarımıza konsantre olabilelim. 

en iyi düğün fotoğrafçıları, dış mekan çekim, vintage düğün fotoğrafları, gelin damat,izmir düğün fotoğrafçısı, izmir, foça, salaş mekanlar

9 yorum:

  1. Cok guzel fotograflar ve konsepti hos bir dugun:)

    YanıtlaSil
  2. Great photos, we love your blog and we follow You ;) Please follow back ;)

    YanıtlaSil
  3. çekiliş postuna yorum kapalı olduğundan dolayı yorumu burdan bırakıyorum. nasıl mutlu olduğumu anlatamam o kadar sevindimki =) sizin tasarlayacağınız ve eminim harikalar yaratacağınız muhteşem bir davetiyem olacak.. ben inanılmaz şanslı biriyim =) şimdiden çok çok teşekkür ederim. düğüne 1 sene var ama bu özel davetiyem için heyecan bastı bile beni.. keyifli çalışmalar dilerim sevgiler... =)

    YanıtlaSil
  4. fotoğrafları mekanları tasarımları gördükçe sanırım bende böyle şeyler planlamalıyım diye düşünüyorum ilerde ... her şey harika.....

    YanıtlaSil
  5. Merhaba
    Elinize emeğinize sağlık çok güzel paylaşımlar.
    düğün davet ve diğer organizasyonlarınız için bize Düğün Salonu linkinden ulaşabilirsiniz
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. ama ama amaaa,bir sayfa bu kadar mı güzell olur...:))
    uzuuuun uzunn gezdim sayfanıda.ama bir türlü çıkmadım:)
    tüm çiftlere mutluluklar diliyorum...
    size de bu güzel paylaşımlarınız içinçok teşekkürler:)
    ben sörf yapmaya dewam ediyorum bu güzelliklerin arasında...
    seve seve izliyorum hemen sayfanızı...
    bende sizi beklerim nacizane sayfama...
    gönül dolusu sevgilerimle...

    YanıtlaSil

İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Dış Mekan Fotoğraf Çekimi,Wedding Photographer