İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Çeşme Düğün Fotoğrafları,Dış Mekan Çekimi

Mutlu Evlilikler için Hediye Kitap Çekilişi !

Güzel bir hediyem olacak bugün okuyucularım için. Elinize aldığınızda düşüremeyeceğiniz, hayatın tam içinden bir kitap hediye ediyorum şanslı bir okuyucuma :) Başarılı ve mutlu bir evlilik için tüyolar veren, eğlenceli  dile sahip bu kitap için facebook sayfama üye olan her okuyucum çekilişe katılmaya hak kazanıyor.



Şimdi gelelim çekilişin detaylarına :

Çekilişe Kimler Katılır ?

İsteyen herkes bu çekilişe katılabilir. Daha önceden sayfaya üye olan kişilerde facebook kullanıcı isimini kaydın altında yer alan yorumlar kısmına bırakarak, çekiliş hakkı kazanır.
Çekilişe Nasıl Katılınılır ?

Yapmanız gereken tek şey Manolya Karayel Photography Facebook Sayfasına üye olmanız.  Bunun içinse tek bir tıklama yetiyor. 

1) Facebook sayfasında bulunan, sağ üstte yer alan "Beğen" tuşuna basarak izleyicilerim arasında yer alın.
2)Facebook' a izleyici olduktan sonra bu kayıda ait yorumlar kısmına, işleminizi tamamladığınıza dair not bırakın. Hepsi bu. 

Sonuçlar Nasıl Belirlenecek ve  Açıklanacak ?

Katılımlar 16.09.2011 sabahı sona erecek. Random.org aracılığı ile yapacağım çekiliş sonucunu buradan açıklıyor olacağım.

Herkese iyi şanslar :)

            

23 yorum:

  1. bende şartları yerine getirdim:)bu hediye benim olmalıııı

    YanıtlaSil
  2. Facebook sayfanızı Sefa Merve Yılmaz kullanıcı ismim ile izlemeye aldım burada zaten izleyicinizim :)

    YanıtlaSil
  3. Sayfayı beğendim :) Ama daha evlenmeme çok var sanırım :) Bu şansa daha yakın olan birine çıksın öperim :*

    YanıtlaSil
  4. şartlar tamam

    emnsz@hotmail.com
    emine türkan

    YanıtlaSil
  5. şartları yerine getirdim
    nazan imzalı
    nazanimzali@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. güzel bi hediye,kazanacak kişi adına şimdiden teşekkürler:)

    Sümeyye Yılmaz

    YanıtlaSil
  7. bende çekilişe katılmak istiyorum,
    kübra koyun

    YanıtlaSil
  8. şartlar tamam:)
    biyolog_3416@hotmail.com
    merve ege

    YanıtlaSil
  9. kübra koyun..

    YanıtlaSil
  10. merhaba 1157.izleyicinizim.
    facebook sayfanızı ece kalaycıoğlu olarak beğendim
    https://www.facebook.com/profile.php?id=731717590
    kazanan olmak dileğiyle..
    ece kalaycıoğlu
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Şartları yerine getirdim hediye harika :)

    Pelin Y.
    PelinYnk@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Başka bir kitap olsaydı katılmak için motivasyonum olurdu. :)

    YanıtlaSil
  13. selamlar tüm şartlar tamam
    ben erdoğan çınar
    face profilim www.facebook.com/erdogan3107
    email erdogan.3107@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. emel emeç
    selam sayfanızı face te beğendimizleyicinizde oldumm umarım şanslıyımdır bana çıkar :) eslm23@hotmail.com

    YanıtlaSil
  15. 1164. izleyici oldum yav beee
    bloğun süper
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001532143159
    bu profille beğen yaptım
    hadi bakalım bol şanslar bana
    counselor019@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. işlem tamam, herkeese bol şans!
    tugce_parlak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. evet bu kitap benimde olabilir düğüneme iki ay kala :@ kolay bir işlemdi:@

    YanıtlaSil
  18. http://www.facebook.com/pages/Manolya-Karayel-Photography/131900893542043?sk=wall

    Facebbok sayfanızda beğen'i tıkladım.selmaer3@gmail.com.

    YanıtlaSil
  19. izlemeye aldım sema adıyla..
    sevim86@gmail.com
    sema m.....

    YanıtlaSil
  20. Merhaba İzleyicinizim
    http://www.facebook.com/pages/Manolya-Karayel-Photography/131900893542043?sk=wall face sayfasınızı beğendım
    Gülsen Doğan
    smmgulsen@gmail.com

    YanıtlaSil

İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Dış Mekan Fotoğraf Çekimi,Wedding Photographer