İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Çeşme Düğün Fotoğrafları,Dış Mekan Çekimi

Gezi Rehberi İsviçre

Yaz dönemi koşturmacasından kısacıkta olsa kaçıp, Alplerin evine, İsviçre' ye 4 günlük bir tatile çıktık. Öyle  hızlı geçtiki zaman, Heidi' nin ülkesine pek doyamadık. Nerdezse bütün şehirlerinin birbiriyle güzellik yarışına girdiği İsviçre tatilimiz için, dönüş yolunda tekrar gidişin planları yapılmaya başlanan, tadı tadamakta kalmış hızlı bir dört gün oldu demek çok doğru olur. Avrupa'nın  en yüksek noktası olan  Jungfrau Joch' tan, yeşilin en masalsı tonlarına rastladığımız Cenevre'ye kadar, gidip gördüğümüz şehirleri anlatacağım, rehber niteliğinde olacak fotoğraf ve yazılarımla geliyorum.




Düğün fotoğraflarına küçük bir ara... Yoğunluk nedeniyle dış mekan çekimlerimin hepsini burada paylaşamasamda, içlere ferahlık vereceğini düşündüğüm İsviçre'nin farklı  bölgelerinden bir kaç kare.

Alp Dağları isviçre

13 yorum:

  1. ne güzel fotoğraflar. mis gibi herşey

    YanıtlaSil
  2. çok hoş kareler... son fotoğrafta çok hoş ...
    sevgiler =)

    YanıtlaSil
  3. aaa ne güzel bakıyordum, birden kesildi fotolar.ama çok az koymuşun :(

    YanıtlaSil
  4. ya evet resimler süper biraz daha yok mu =)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler, devamı çok yakında :)

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel :) içim açıldı sabah sabah :))

    YanıtlaSil
  7. çok çok güzeller,
    devamını bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  8. bencede isvicre cok güzel ve sirin bir ülke ve sende cok güzel yansitmissin.
    Devamini merakla bekliyorum, ama lütfen biraz daha fazlasi olsun. olur mu?:))

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel fotolar,yine:))Devamını bekliyorum..Sayende Heidi'nin ülkesini ziyaret edeceğiz desene:)))

    YanıtlaSil
  10. GREAT pictures i really like it

    YanıtlaSil
  11. cok guzel kareler,devamini bekleriz isteriiiz...
    sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  12. fotograflarını seviyorum bende yeni bir bloğa geciş yaptım artık burdayım:)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba! Resimler çok güzel. Ancak tatilin 4 gün olması pek iyi olmamış, tam olarak o güzelliklere doyamamışsınızdır :)

    YanıtlaSil

İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Dış Mekan Fotoğraf Çekimi,Wedding Photographer