İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Çeşme Düğün Fotoğrafları,Dış Mekan Çekimi

Muffin' in Dayanılmaz Cazibesine Karşı Koyabilir Misiniz ?

Bu puf puf puffinler dünyadaki tüm muffin severlere gitsin :)





Önünden her geçişte beni kışkırtan, kaldırımının sınırlarına girdikten sonra adımların hızlandığı köşe başındaki fırının büyüsüne bu sefer teslim oldum! 



İyiki de teslim olmuşum, yoksa nasıl evimde bölesine renkli bir havadan ayrı kalırmışım. Çikolatanla, böğürtleninle, bitterinle iyi ki varsın muffin… 
İtiraf etmek gerekirse ellerime aldığımda seni nasıl mideme indireceğimi düşündüm, eve kadar sabretmeliyim diyerek kendimi oyaladım… Sonra, sonra seni önce bir gelin gibi süsledim, üstüne renkli jeller, kremalı soslar hazırlayıp yazılar yazdım… Nasıl olurda elim varır seni yemeğe… Fırından çıkışın bile gözümün önünde...Üzerinde dumanın tüterken ki halin hele.. 


10 yorum:

  1. hayatimda hic böyle süslü muffin yemedim, plus'ta / lidl de cikolatali sade muffinler var ondan 1 kere yemistim sadece :D bence normal kek tadinda. hem kücük ya bunlar insanin karnida doymaz :D direk kek yiyin :D

    YanıtlaSil
  2. ...aman allah..gerçekten çok harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler arkadaşlar, güzel gören gözlerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşlar :)
    sonra yedim deme bunları ;)

    YanıtlaSil
  5. hihihi biz bunlari her hafta yapiyoruz okulda cocuklarla :) hemde rengarenkkkkk :)

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. AĞUSTOS BÖCEĞİ23 Kasım 2011 18:45

    SAKIN HA....

    YanıtlaSil
  7. şöyle söyleyeyim, uzunca bir süre kıyamadım(bir kaç saat kadar ), vitrinlik gümüşlükler gibi evin en güzel köşesinde bir müddet durdu, baktim ben yapamıyorum akşam olmasını bekledim. eşim gelince açılışı ona yaptırdım, zaten sonradan biri gidince diğerleri ağlar düşüncesi ile bir güzel karınlarımızı şenlendirdik :)

    YanıtlaSil
  8. Ağustos böceği çok hoşsun, öle güzel ''sakın haaa'' demişsin ki. merak etmeyesin, bunları yedikten sonra uzunca bir yürüyüşe çıktık zaten :)

    YanıtlaSil
  9. canım cok güzel görünüyorlar :) yemeğe kıyamassın ama yemedende duramassın o cinsden :P

    YanıtlaSil

İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Dış Mekan Fotoğraf Çekimi,Wedding Photographer