İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Çeşme Düğün Fotoğrafları,Dış Mekan Çekimi

Bir Düğün Hikayesi


Baş rollerini İtalyan bir gelin ve Rus bir damadın paylaştığı Maura ve eşi Juli'nin mutluluk hikayelerinin fotoğraflarını seyredeceksiniz birazdan. Dış mekandan, düğün kutlamasına herşey o kadar eğlenceliydi ki, farklı kültürlerin içinde bulunmaktan bir kat daha zevk aldım yanlarında.










Hava soğuk, fotoğrafları çeken ben deniz ağır şekilde grip olsamda kış düğünü için oldukça şanslıydık. Bir gün öncesinde yağan  yağmur tüm şehri sırılsıklam bırakmış, çekim yapmayı planladığımız parkın yollarını ise çamur içinde bulmuştuk… Ama yinede mutluyduk, dezavantaj gibi görünen bir çok dış etken avantajdı aslında. Renkler ve kompozisyon açısından bütünlük sağlayan ıslak çimenler, kurumuş yapraklar, fotoğraflara hareket getirecek herşey elimizdeydi.   



gelin resimleri


park sahil deniz kenarı

Bu özel günlerini Peri Tozu Fotoğraf ile ölümsüzleştiren Maura ve Juri' ye kameramla beni de hikayelerine ortak ettikleri için bir kez daha teşekkürler.

12 yorum:

  1. Son resim çok şirin olmuş :) Ellerine sağlık
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. cok cok güzel olmus fotograflar !!
    cifte mutluluklar diliyorum

    YanıtlaSil
  3. off yine çok çok güzel... ayrıca gelinin gelinliği ve çizmeleri harika :) çok hoş olmuş. objektifine sağlık periii.

    Leyla'nın Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  4. Nefis olmuş ellerine emeğine sağlık.
    iyi haftalar

    YanıtlaSil
  5. valla yine çok güzel ben burada en çok gelin hazırlanırken olan fotoları seviyorum:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. AĞUSTOS BÖCEĞİ26 Aralık 2011 20:37

    AAYYYYYYY ÇOK GÜZEL ÇEKMİŞSİN GENE YAA.HELE SON ÜÇ RESİMDE ÇİFTİNİ SİHİRLİ BİR DÜNYAYA GETİRMİŞSİN. BÜYÜLENDİM DOĞRUSU ELLERİNE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  7. Fotograflara bayildim, ellerine saglik! Insanin evlenesi geliyor:)
    Sevgilerimle,
    http://kucukseylerr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar :) Çok çok güzel fotograflar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. It's amazing to can see in a pictore the love of a couple :)
    Follow me!

    YanıtlaSil
  10. masal kahramanıma diyorum kii :)
    biz yeniden başlayalım...
    en baştan !
    ben şu dut dolu tabağı alıp yeniden zile basayım :)

    Yani şu resimlerden okadar isterdim ki...
    .....
    ............. :=))
    okadar olur :)

    HARİYADI.

    YanıtlaSil
  11. gelin ne hoş beni bile mest etti:))
    senin ellerinde yine hayat bulmuş bir güzel çift daha:)

    YanıtlaSil
  12. coook güuzel resimler :) takip edicem seni :)
    http://surayildiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil

İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Dış Mekan Fotoğraf Çekimi,Wedding Photographer