İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Çeşme Düğün Fotoğrafları,Dış Mekan Çekimi

Hafta Sonu İçin Değişiklik Yapmaya Karar Verdim

Hava durumu açıklıyor "Önümüzdeki bir hafta boyunca kuzeyden gelecek hava akımı, ısıyı bir hayli düşürecek. Pazar gününden itibaren karla karışık sulu yağmur bekleniyor, çarşambadan sonra bir kaç derecelik……"


En iyisi değiştirmek şu radyo istasyonunu. Bakalım diğerinde ne var…Çıkı çıkı  şıkı şıkı, şıngır mıngır, mıngır şıngır…İşte tam da bunu arıyordum. Arapça ve Fransızca karışımı,  Amr Diap tarzında bir şeyler çalıyor, başka bir şey mi geçirseydim içimden.
Madem hava kapalı, bulutlu, sisli ve yağmurlu. Madem tadı yok dışarısının… O zaman birazcık hayal kurmak gerek haftasonu, yukarıda ki motordan istiyorum o zaman, aynı pembe renkten bir de başlığı olsun. Olmuşken madem tam takım olsun…

Var mı başka hayali olan? Dilemesi benden olacak bu sefer, toplu dilek yaparsak daha kolay duyuluruz belki… Neden olmasın :)

11 yorum:

  1. benim hayalimm... ne istersin dersen güzel bi Kamera herseyi uzaktan yakindan cekebileyim yeter. baska bi istegim yok bu siralari :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hemen listeye alıyorum Petrol Mavi :)

    YanıtlaSil
  3. Pazar günü yağmurlu görünüyor
    Oysa biz fotoğraf gurubuyla ormana gitmeyi planlıyoruz.
    Soğuk olsun kabulüm ama pazar sabahına günlük güneşlik uyanmayı çok isterdim:)

    YanıtlaSil
  4. bir nikon d 300 tüm dileğim ama gerçekleşmesine daha çoooooook var sanırım .......

    YanıtlaSil
  5. İtina ile dilek defterime yazıyorum tüm içten geöirilenleri arkadaşlar :) Yok mu şöle benim gibi Afrikaya safari içinde dilek dileyen :)

    YanıtlaSil
  6. AĞUSTOS BÖCEĞİ6 Aralık 2011 10:56

    BENDE BUNDAN İSTERİM AYNISINDAN.

    YanıtlaSil
  7. Sen iste en güzelleri senin olsun Agustos Böceğim benim :)

    YanıtlaSil
  8. ayyy çok güzel yaaa rüya gibi ben de istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  9. İsyankar Çilekeş Boys 6818 Ocak 2012 19:48

    Bir fotoğrafla ne kadar çok şey anlatılıyormuş öyle..Bunu bize kanıtladığın için teşekkürler Peri Tozu..

    YanıtlaSil

İzmir Düğün Fotoğrafçısı,Dış Mekan Fotoğraf Çekimi,Wedding Photographer